Inventari dels béns d’Elisabet Pocoví

Bm-1768-7.2

Item se continuan unas casas y corral ditas lo Seller scituadas dins dita vila, las que foren olim de Matheu Amengual, y dins de ellas lo siguent, que son de la heretat de la dita Pocoví.

Primo: un cup de fust ab son cañis de tenor de quaranta somades.

Ítem una bota congrenyada de tenor de set somades, altre de tenor de nou somadas, altre de dotze somadas plena de vi, altre de vint y quatre somadas plena de vi, altre de dotze buida, altre de catorza somadas, altre de quinza, altre de deset, altre de sinc, altre de mena ab quatre sercols de ferro buida, altre de mena ab dos sercols de ferro de tenor de deu quortins, altre congrenyada de tenor de sinch somadas, y altre de vint somadas y altre ab sercols de ferro de tenor de deu quortins.

Ítem se continuan las dogas de duas botas congreñadas ab sos congrenys desfetas una de tenor de vint y quatre somadas, y la altre de vint y sis, y una bota congrenyada desfeta de deu quortins.

Ítem un cubell de fust ab tres congrenys y son cañis de tenor de dotze somadas.

Ítem duas prensas una grossa y la altre mes petita y quinza sportins.

Ítem un cup de pedra de tenor de doscentas somadas nou amb son cañis.

Ítem set portadores usadas y tres vellas.

Ítem dos banchs un gros y un mitjenser vells.

Ítem duas pessas de tenor de sinch palms pedra de Senteñí.

Ítem tretza vigas redonas de poll, y duas jaseras de lo mateix.

Ítem un banc de trescolar ab son escalo de poll usat.

Ítem vuyt fexos de cañas.

Ítem tres trossadas de poll duas gruxadas de vuyt palms, y una mes prima de dotze.

Ítem un rentador de pedre vive de tenor de sis palms de llergari.

Ítem onse alfabias, set mitjenseras y quatre grans dins las quals se a encontrat nou quortins vinagre.

Ítem tres ribells mitjensers usats.

Ítem una taula ab son calaix ab pany y clau vella, y sobre ella dotze cadafets de terra, tres parells de mesura de quarta, quarto, y mesures peti-tas, y duas dotzenas y mitja de escudellas verdas y dins un armariet una dotzena de platets verts, unas grellas de ferro petitas usadas, y una olleta en broch.

Ítem tres griffons grossos, dos rescados de bota, una cassa de aram y un embut de fust per trescolar.

Ítem set sistas de portadora usadas.

Ítem un banc vell de respalle de pi, y una banca de figuera.

Ítem tres banquets dos de llergari de deu palms, y lo altre curt y una banca de figuera.

Ítem setanta quarteras cals.

Ítem dos gerras de trescolar.

Ítem una serra rompuda y un xerrach usat.

Ítem una corriola y una corda vella del pou que se enquantra dins ditas casas.

Ítem una barromera de cup de pedra de Senteñi y un tros de lo mateix.

Ítem un satriet ab oli, y una tasse tot de vidre.